În condițiile în care timpul petrecut pe Facebook a crescut cu 27%, cum să nu-ți trimiți business-ul acolo, printre postări, cu o identitate vizuală de brand care atrage atenția pe bune?
Acum, când toată lumea se zbate pentru atenție, cum să nu faci tot ce-ți stă în putere ca să-ți crești brandul printr-o strategie bine definită? Îmbracă-ți afacerea corect și pregătește-o pentru succes cu o identitate vizuală de brand creată de Dozain.
Creezi o punte de încredere cu audiența ta care te va ajuta sa castigi clienți mai mulți cu mai putin efort și mai puțini bani investiti in marketing.
Oamenii sunt dispuși să plătească cu 30% mai mult pe un brand cunoscut și în care au încredere decât pentru unul nou, necunoscut.
Identitatea vizuală de brand întărește pozitionarea. Gândește-te la Mercedes și Volvo. Una are o identitate asociată cu tradiția și prestigiul, alta cu siguranța.
Devi remarcabil și memorabil în piață și în mintea consumatorilor tăi, facându-i astfel să își amintească de afacerea ta și să cumpere mai mult.
Lipsa unei identități vizuale de brand îți dublează eforturile de promovare, deoarece comunicarea nu se face într-un glas unitar, ci lasă loc de interpretări și confuzie.
Compania ta nu va fi recunoscută instant pe piață și nu se va diferenția de alte afaceri de profil din nișa ta, astfel vei pierde bani, clienți și oportunități.
Reputația și misiunea ta nu vor fi exprimate, iar produsele sau serviciile tale nu vor fi recunoscute ca parte dintr-un întreg și dintr-o entitate de încredere.
Nu vei capitaliza loialitatea de brand, pentru că audiența ta nu va fi atașată emoțional de nici o imagine a produselor sau serviciilor tale.