Chiar dacă designul de logo este doar o mică parte din identitatea vizuală a brandului, acesta este cea mai importante parte. Piatra de temelie. Cartea de vizită. Numește-o cum vrei.
Designul de logo servește că fundație pentru povestea brandului tău și toate elementele vizuale se construiesc în jurul lui. Culori, simboluri, fonturi, website, semnături - toate sunt determinate de povestea pe care vrei să o spui, însă logo design-ul este scena pe care aceste elemente dansează.
Pentru că ai la dispoziție aproximativ 2 secunde ca să-ți convingi potențialii clienți că produsele sau serviciile tale sunt demne de încredere.
Așadar, un logo remarcabil conceput cu un design unic și memorabil, te ajuta sa ocupi locul pe care îl meriți într-o piață aglomerată.
Mai mult, reprezintă fundația identității tale vizuale, te poate diferenția de competiție, cultiva loialitatea clientilor tai și este ușor de utilizat în toate contextele business-ului tău.
Logo-ul este acel element vizual care transmite esența afacerii tale în cel mai scurt timp. Este simbolul care dacă este corect creat, îți reprezintă compania timp îndelungat.
E simplu. Dacă nu ai un logo (și mai ales unul memorabil) ratezi oportunitatea ca afacerea ta să rămână în atenția clienților tăi.
Logo-ul este simbolul care înglobează valorile afacerii și le arată clienților tăi de ce nu ești la fel ca și competitorii tai - ci mai bun.
Și dacă e sa fim sinceri, parte din audiența ta va uita numele brandului tău (nu o lua personal, așa e natura umană). În schimb, vor asocia imediat logo-ul cu amintirile lor despre brand.
Și asta pentru că informația și simbolurile vizuale sunt asimilate de creierul uman în proportie de 60%, în comparație cu informația scrisă care este asimilată doar 10%-20%.